Inkopen kan iedereen!???

Ook in uw organisatie leven waarschijnlijk genoeg ideeën over inkoop. Maar is het vakmatig? Beschikt men altijd over de juiste kennis en ervaring?
In de hectiek van alledag neemt men voor deze vragen meestal onvoldoende tijd.
En juist door het beantwoorden van die vragen zou de hectiek wellicht kunnen verminderen. U weet dat u juist nu op dit terrein moet verbeteren om kosten te besparen of zelfs te vermijden.
Uw concurrent zit tenslotte ook niet stil.
En dan? Hoe organiseer je de inkoop beter, ook voor de toekomst, zonder meteen een professional vast in dienst te nemen? Inkopen is tenslotte een vak. Sterker nog, zorgdragen voor de juiste grondstoffen, goederen of diensten, op tijd en tegen de juiste prijs: dat is een vak apart!

Persoonlijk en praktisch

Men bestempeld mij als een doener met hersens. Ik houd er van om in alle hectiek met nieuwe en betere oplossingen te komen, slimmer te werken in plaats van langer.
Waar het kan functioneel te specificeren in plaats van altijd technisch.
Stevig onderhandelen maar met de continuïteit van uw organisatie voor ogen.
Contracteren met respect voor beide partijen, aangevuld met realistische service level agreements.

Dat alles geeft mij als professional voldoening en daar draag ik graag ook in úw organisatie aan bij! Bel me gerust voor toelichting op 06 – 2276 3833.

UA-5185587-3